.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز انتصابات در مازندران؛
گزینه احتمالی معاونت سیاسی استانداری مازندران
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست با توجه به انتصاب جواد قناعت به سمت استاندار جدید گلستان، گروه های سیاسی و فعال اصولگرای مازنداران افراد مختلفی را برای سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران معرفی کردند. از مهمترین افرادی که دراین بین مطرح شدند ...
گزینه احتمالی معاونت سیاسی استانداری مازندران

پس از انتصاب سیدعلی اکبر طاهایی به سمت استاندار مازندران ، گمانه زنی ها برای انتصاب معاونان آغاز و افراد مختلفی نام آنها بر سر زبان ها افتاده است.

شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست با توجه به انتصاب جواد قناعت به سمت استاندار جدید گلستان، گروه های سیاسی و فعال اصولگرای مازنداران افراد مختلفی را برای سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران معرفی کردند.

از مهمترین افرادی که دراین بین مطرح شدند عبارتند از: حجت الاسلام گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله، محمد رضا نادری فرماندار فعلی بابلسر، جواد اسماعیلی قائم مقام فعلی اداره کل اطلاعات مازندران، هادی ابراهیمی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، حسن اسماعیلی مدیرکل هماهنگی اقتصادی استانداری مازندران و حسن خیران پور مدیر کل سیاسی استانداری در دوران سرپرستی طاهایی در سالهای پس از انقلاب در مازندران، خیران پور که فرمانداری شهرستانهای ملایر و همدان را در کارنامه خود داشته از شانس بیشتری برای تصاحب پست معاونت سیاسی استانداری مازندران برخوردار است.

شنیده های حاکی از آن است که بهزاد پورمحمد معاون سابق امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و مدیر کل اسبق ستاد حوادث مازندران به عنوان معاونت عمرانی استانداری مازندران درنظر گرفته شده است و عیسی هاشمی حیدری، معاون فعلی عمرانی استانداری مازندران به زودی به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور مشغول بکار خواهد شد.

گفته می شود حمیدعلی صمیمی ، رئیس فعلی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران جایگزین ولی الله فرزانه، معاون فعلی برنامه ریزی استانداری مازندران که به افتخار بازنشستگی نائل آمده خواهد شد و در ساختمان سفید خیابان معلم ساری فعالیت خواهد کرد.

احمد جمشیدی، معاون پشتیبانی استانداری مازندران با توجه به تجربه و سوابق درخشان مدیریتی در استانداری مازندران و اخلاق نیکویی که دارد در سمت خود باقی خواهد ماند و با استاندارمازندران همکاری خواهد داشت.

گفتنی است پس ازانتصاب معاونان استانداری مازندران در روزهای آینده، تغییرات درسطوح مدیران کل استانداری مازندران آغاز خواهد شد. گفته می شود عباس خمیری مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری سید محمد کریمی، همراه وی به صندوق مهر امام رضا می رود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آذر 1388
از گزينه هاي جديد معاونت سياسي استانداري سيد اكبر غلاميان مشاور استاندار است
نا شناس 2 آذر 1388

به نظر بنده ........احساني بهترين گزينه براي معاونت سياسي و امنيتي استان مي باشند
نا شناس 2 آذر 1388
گزينه هاي جدي كه در حال پيگيري و لابي براي تصدي پست معاونت سياسي استانداري هستند به شرح ذيل مي باشند :
1. سيد علي اصغر حسيني : مدير كل سياسي استانداري
2.حسن اسماعيلي : مدير كل اقتصادي استانداري
3.سيد اكبر غلاميان : مشاور استاندار
4.حسن خيران پور : مدير كل سابق سياسي استانداري
5.هادي ابراهيمي : مدير كل ارشاد اسلامي
6.عليرضا جانبازي : از مسئولين ارشد ستاد دكتر احمدي نژاد در مازندران
7.محسن زارعي : فرماندار ساري
8. فياضي : رئيس سازمان آموزش و پرورش استان
9. فاطمي : فرماندار نوشهر


اكبري 2 آذر 1388
بهترين شخص براي معاون سياسي حسن اسماعيلي مديركل اقتصادي استانداري است.
نا شناس 4 آذر 1388
چه كسي بهترين ها را تعيين مي كند؟ ظاهراً همه نقش دارند به جز خود استاندار. لابي ها بكار افتادند تا نگاههاي خود را بر استاندار تحميل كنند. استاندار بايد مثل مرد سر خود را بالا بگيرد و كسي را انتخاب كند كه واقعاً به درد اينكار بخورد. البته دست خود ايشان نيست اين دخالت ها نهادينه شده و عدم تبعيت از فرمول قدرت كار دست استاندار خواهد داد.

من نمي گويم كه چه كسي معاون سياسي يا از كجا و كدام شهر باشد ولي همين قدر مي گويم كه هر كه باشد در تجربه و ذهنيت اين مردم ظهور و بروز منفي نداشته باشد و به اندازه كافي عاقل باشد و از تدبير و صداقت و توانمندي برخوردار باشد. نگاه توسعه مدارانه و تخصص گرايانه به موضوعات استان داشته و مسائل بزرگ را فداي يافته هاي كوچك و قشري و سطخي نكند. مازندران واقعاً به چندتا مرد خوشفكر و با درايت نياز دارد كه انشاء الله استاندار محترم به آن دقت نمايد. اين گزينه ها هيچكدام سليقه خوبي نيستند و در دائره آن مردي كه مد نظر بنده هست نمي گنجد. راستي واقعاً چرا از حاج صادق رنجبر با آنهمه دانش و علم و درايت كه همه اين گزينه ها بايد در پيش او زانو بزنند سخني به ميان نمي آيد؟
علي 4 آذر 1388
اميد نيك نژاد فرماندار فعلي فريدونكنار بهترين گزينه براي معاونت سياسي است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.